Taurus Electro JE PRO VÁS
Protože hledáte ...

soběstačnost

Elektricky poháněný 2-místný všestranný samovolný větroň s dvojitým podvozkem pro zcela nezávislé klouzání.

KOMFORTNÍ COCKPIT

Najprostornejší a nejpohodlnější kokpit s neuvěřitelným výhledem.

skvělá manipulace

Vynikající kluzné vlastnosti a harmonizované ovládací prvky s rozpětím křídla 15 m.

TAURUS:
Taurus Electro byl první elektrický dvoumístný letoun z roku 2007 v sériové výrobě dostupné na trhu

Na základě modelu Taurus M nahrazuje model Taurus Electro G2.5 benzínový motor vysoce výkonnou elektrickým hnacím ústrojím, kde kapacita baterie není omezujícím faktorem výkonu / výdrže. Taurus Electro G2.5 představuje skok vpřed v oblasti výkonu, bezpečnosti, funkčnosti a uživatelské přívětivosti. Od roku 2018 nabízí Taurus Electro 2.5 také rychlé nabíjení a je kompatibilní s řadou elektrických nabíječek Pipistrel Sky Sky.

Taurus Electro G2.5 nabízí úplnou svobodu a nezávislost díky výsuvnému elektromotoru, dvojitému výsuvnému hlavnímu podvozku, vynikajícímu klouzavému výkonu, laciné údržbě a dobře větraném prostornému kokpitu.

Dokáže elektrický výkon lepší než konvenční? Rozhodně!

  • Taurus Electro G2.5 může používat kratší dráhu, stoupá rychleji a má vyšší výkonnost než benzínová verze, pokud jde o operace ve velkých výškách. To vše je možné díky speciálně vyvinutému beznapěťového hnacímu agregátu Pipistrel s výkonem 40 kW.
    Vyhřívaná a větrané lithiové technologie na míru vyvinuté baterie jsou dodávány ve dvou konfiguracích, schopných vypustit letoun do 2500 metrů. Jsou umístěny v samostatných skříních, které jsou neustále monitorovány vlastním systémem pro správu baterií společnosti Pipistrel (BMS), spolu s protokolováním dat a předpovídáním stavu baterie.
    Pohonný motor váží působivých 11 kg a generuje výkon 40 kW.

Více než jen dotyk inovace!

  • S přístrojem Taurus Electro G2.5 představujeme první na světě – úplnou sadu palubní síťové avioniky, která poskytuje správu pohonné jednotky typu fly-by-wire s vestavěnou vícevrstvou ochrannou logikou.
    Prvním prvkem tohoto síťového systému je nejmodernější hybridní systém řízení baterií, který byl vyvinut zcela in house, aby byl schopen fungovat s přísnějšími tolerancemi jako komerčně dostupné systémy, což přináší lepší výkon a delší životnost baterie. Systém řízení baterií monitoruje speciálně vyvinuté baterie. Představují absolutní vrchol dnešní technologie baterií, kombinující nízkou hmotnost, vysoký výkon a vysokou hustotu energie. Baterie jsou umístěny v krabicích se speciálními napájecími a signálními konektory. Výkonnost každého článku baterie je monitorována, kontrolována teplota pomocí zahřívání a větrání a předpovězené budoucí výkonnost.
    Systém je schopen předpovědět, kdy baterie nefunguje správně a signalizuje potřebu předčasné výměny. Všechny parametry se zaznamenávají i do palubního zapisovače letových údajů. Dvě (2) skříňky na baterie jsou odnímatelné a vyměnitelné.
    Druhým prvkem je výkonový měnič / řídicí jednotka motoru. Má logiku sebeochrany proti aktuálním výkyvům, nadměrným teplotám a jiným možným mimořádným situacím. Jinými slovy, řídící jednotka nejen pohání motor, ale také zajišťuje nízkou úroveň ochrany samotného, ​​baterií a motoru.

Představujeme nástroj rozhraní kokpitu EPSI 430!

  • Nejviditelnějším doplňkem síťového systému je barevný displej rozhraní kokpitu. Obrazovka je skutečně jasná, ve skutečnosti jasnější než většina displejů, a je čitelná i při nejsilnějším slunci! Indikuje režim řízení a důležité parametry pro pilota a poskytuje rozhraní pro zatažení a rozšíření motoru. Vše se ovládá dvěma přepínači (2) a otočným knoflíkem. První přepínač je vypínačem zapnutí / vypnutí a dělá přesně to – zapíná regulátor motoru.
    Druhým přepínačem je přepínač polohy motoru »nahoru / dolů«, tj vysunutý nebo zasunutý. Tento proces je plně automatizovaný – vrtule je umístěna a udržována na svém místě, zatímco se motor vysouvá nebo zasouvá. Pilot vybere požadovaný režim pouze pomocí přepínače. Rotační kódovač funguje jako volič plynu.
    Vzhledem k povaze elektrického pohonného systému jsme se rozhodli využít výpočetní sílu tohoto nástroje rozhraní kokpitu a dali jsme mu roli palubního počítače. To znamená, že nejen zobrazuje data pilotovi, ale také „říká“ všem ostatním komponentům hnací soustavy na palubě prostřednictvím sběrnice CAN a všechno zpívá spolu. Je schopen detekovat přehřívání jednotlivých komponent a postupně snižovat výkon, aby se maximalizoval potenciál stoupání při daném stavu systému. Nejen to poskytuje pilotovi diagnostiku systémů a všechny potřebné varování. Port USB displeje se používá i pro aktualizaci softwaru systémů Taurus Electro G2.5.

Létejte zdarma – SOLAR TRAILER

  • Přejete si letět zcela zdarma? To je možné!
    Pipistrel představuje první světovou novinku – koncept Flying For Free. Solar Trailer (R), který dokáže nabíjet Taurus Electro G2.5 zcela zdarma a s nulovými emisemi! Nabíjení pomocí solárního přívěsu nabízí 1,5 kW využitelné energie na nabití Taurus Electro uprostřed ničeho, aniž by bylo nutné ho připojit k rozvodné síti.
    Kromě toho, když je Taurus Electro uložen v přívěsu během týdne nepříznivého počasí, bude o víkendu nabitý a připraven k letu. Solar Trailer a Taurus Electro jsou dokonalými společníky a demonstrují, jak je možné dnešní technologií létat bezplatně, tiše as absolutně nulovými emisemi!
    Přívěs nabízí elektrické zásuvky 12 VDC a 240 V AC (24 VDC a 110 VAC na vyžádání) a 3,6 kWh integrované akumulátory. K dispozici je i obtok solárního systému, takže můžete například nabít letadlo uvnitř přívěsu, kdy je zaparkované v hangáru / garáži. Integrovanou energii akumulátoru přívěsu lze přenášet přímo do Taurus Electro. Solární přívěs shromažďuje energii i za letu, takže nabíjíte Taurus Electro G2 iv noci energií, která se nahromadila během dne!