VIRUS SW 121 JE PRO VÁS Protože hledáte ...
pokroková technologie
Nejpokrokovější a nejdostupnější 2-místné EASA typově certifikované letadlo v LSA kategorii. Ideální pro pilotní výcvik i pro soukromé účely jako cestovní letadlo.
Certifikováno pro NIGHT VFR
Pohodlný interiér s dvojitým glas cocpitom, autopilotem, schválené pro Night VFR, úmyslné vývrtky, vlekanie kluzáků a banerů.
výkon
Robustní výkon a výborné praktické zkušenosti – toto je oficiální trenér indického letectva, námořnictva a NCC.
VIRUS SW 121:
VIRUS SW 121 je nejmodernější letadlo ve své kategorii
Je to výsledek více než 20 let zkušeností s navrhováním ekonomicky efektivních motorových letadel, které se řídí filozofií kluzáku. Tvary letadel jsou tak čisté, že umožňují létat s nejmenším výkonem a hlukem, jakož i s nejnižší spotřebou paliva, přičemž udržují výkon na stejné nebo dokonce lepší úrovni. Virus SW 121, který byl schválen pro úmyslné vývrtky a Night VFR, má ve své kategorii nejlepší letové vlastnosti.
Strukturální dokonalost je výsledkem nahromaděných poznatků získaných při výrobě 1300 letadel téže rodiny výrobků. Virus SW 121, který je certifikován a používán v nejtvrdších podmínkách na celém světě, splňuje očekávání nejnáročnějších zákazníků včetně indického ministerstva obrany, které objednalo téměř 200 letadel Pipistrel jako oficiálního základního trenéra indických leteckých sil, námořnictva a národního kadeta. Corps.
Letové charakteristiky viru SW 121 jsou svědectvím o letadle s jednoduchými, extrémně účinnými a ekologickými vlastnostmi, ale zároveň dosahují vynikající výkon, který uspokojí i ty nejnáročnější piloty. Díky svým výhodám, vynikajícím vlastnostem, nízkým provozním nákladům a cenové dostupnosti je to nejlepší volba na trhu jako pokročilý trenér pro výcvikové organizace.
SW 121 nabízí nejlepší vybavení v této kategorii, včetně:
- dvojitý skleněný kokpit
- plnohodnotný autopilot
- vysokorychlostní a nejdelší dolet v kategorii
- balistický záchranný systém umístěný na draku letadla
- certifikovaný motor schopný pracovat na automobilové pohonné hmoty
- certifikovaná hydraulická vrtule s konstantní rychlostí
- schválené pro úmyslné vývrtky
- schválené pro VFR v noci
- aerodynamické brzdy na rychlý sestup
- vlekanie kluzáků
Klíčové vlastnosti SW 121:
Rychlý a ekonomický výkon:
- Je to nejrychleji, nejuniverzálnější a nejúspornější letadlo kategorie CS-LSA. Jeho rychlostní výkon umožňuje létat při rychlostech IFR v / blízko složitých vzdušných prostorů a postupů, takže jej lze použít pro soukromé použití a výcvik i na rušných letištích s dopravními letadly, aniž se zpomalila jiná provoz.
Typové osvědčení EASA:
- Je to první a jediné letadlo s typovou certifikací EASA (bez omezení, kategorie „normální“) kategorie CS-LSA pro noční lety VFR, úmyslné vývrtky a vlekanie kluzáků, jediné s autopilotem, duální redundantní jednotky ADAHRS a Aerodinamický brzdy. Může být použit pro komerční operace a je to ideální řešení pro výcvik PPL.
3D tištěné části:
- Je to první malé letadlo v historii, které bylo typově certifikované pomocí 3D tištěných částí. Virus SW 121 umožňuje leteckým školám nahradit jejich vícepilotní systém, ve kterém musí používat nejméně jedno letadlo pro základní výcvik a druhé pro pokročilý výcvik, pouze pro jedno letadlo. Kombinací schopnosti obvykle získané s několika letadly do jednoho mohou drasticky snížit nákupní cenu a počáteční náklady na výcvikovou flotilu.
Víceúčelové vzdělávací účely:
- Může se použít pro různé účely učení: jak velmi jednoduchý počáteční trenér na začátku procesu, dokud se pokročilejší systémy – například vrtule s konstantní rychlostí, záporné klapky, vzduchové brzdy a autopilot – nerozhodnou o zařazení. Instruktor může pomalu zvyšovat obtížnost předmětů v pozdějších fázích výcviku postupným přidáváním nových systémů a možností, pro které je letadlo certifikováno (úmyslné vývrtky, delší trasy a používání autopilota, iv noci díky schválení pro noční VFR atd.).
„Traťové školení IFR“
- Virus SW 121 je vybaven nejmodernější navigační a komunikační technikou: jako takový se dá částečně použít i na výcvik na trati IFR v několika zemích. Díky tomu je virus SW 121 jediným dvoumístným letadlem v trh, který umožňuje výcvik od nejjednodušších začátků po potíže dvoumotorových letadel na získání vyšších průkazů způsobilosti pilota.
Vlečení kluzáku:
- Je také certifikován na vlečení kluzáku, což ho dělá ještě užitečnějším v případech, kdy je ještě důležitější, aby se plně využily letové hodiny letadla.
MODEL | VIRUS SW 100 EASA LSA |
---|---|
ENGINE ROTAX | Rotax EASA certified engine 912S3 100 hp, |
max power(with 2 carb.) | 100 Hp, 73,5 kW take off power |
PROPELLER | 2 blade Hydraulic CS MTV-33-1-A/170-200 EASA certified |
SIZES | |
length | 6.45 m, 26.5 ft. |
span | 10.70 m, 21.15 ft. |
height | 2.06 m, 6.75 ft. |
wing area | 9.51 m², 102.4 ft² |
wing span | 10.71 m, 35.10 ft. |
mean wing chord | 0.898 m, 2.95 ft. |
horizontal tail area | 1.02 m², 10.9 ft² |
span | 2.18 m, 7.15 ft. |
vertical tail area | 1.24 m², 13.3 ft² |
height | 1.19 m, 3.90 ft. |
aspect ratio | 11,3 |
positive flaps | 0°, +9°, +20°; marked (0), (+1), (+2) respectively |
negative flaps | 5-° marked as (-) |
center of gravity | 25% – 33% MAC |
WEIGHTS | |
Design empty weight | 349 kg, 768 lb |
max take off weight (MTOW) | 600 kg, 1323 lb |
Design useful load | 251 kg, 522 lbs |
max baggage weight | 25 kg, 55 lb |
fuel tanks capacity | 2 x 50 l |
useful fuel | 2 x 49 l |
PERFORMANCES | |
Vne – Never Exceeded Speed | 163 KTAS |
Vno – Max Structural Cruising Speed except in smooth air | 120 KIAS |
Va- Max Operating Maneuvering Speed | 100 KIAS |
Vfe- Max Flap Extended Speed | 81 KIAS |
Vae- Max Airbrakes Extended Speed | 100 KIAS |
stall without flaps | 50 KCAS |
Towing limitations | glider up to 600 kg (to meet 500 m total take off distance (over 15 m obstacle) |
best climb speed | 78 KIAS |
max climb rate | 1050 ft./min |
take off distance at SL | 160 m |
take off distance over 15 m obstacle at SL | 320 m |
Maximum take-off altitude | 10,000 ft. MSL |
Maximum operating altitude | 16,000 ft. MSL |
Permitted fuel | AVGAS, MOGAS or car fuel (min RON 95; EN228 Premium or Premium plus with max. 10% Ethanol) |
fuel consumption at 2000 ft. 75% PWR cruise speed | 18,4 l/h |
endurance @4000 ft., 65 % power) | 5h 33 min (+30 min reserve) |
range distance (+ 30 min reserve, @4000 ft., 65 % power) | 1189 km / 642 nm |
Noise level (ICAO Annex 16, Chapter 10) | 70 dB(A) (measured) |
Flight Load Factor Limits | 4.0 g+, 2.0 g- |
Doplníme
EASA
Type certificate EASA.A.573 Virus SW 121
Sw121-cert
TC Data Sheet – Noise EASA.A.573 Is.1.0
TC Data Sheet – EASA.A.573 CS-LSA – Virus SW 121 – is.1.0
Intentional Spins Major Change Approval Nr. 10060479
POGOJI ODOBRITVE IN OBSEG DELA PROIZVODNE ORGANIZACIJE 21G (SI. 21G.0002)
Night VFR Major Change Approval Nr. 10063230
Rakúsko
Cetificate of Registration Austria SW121
Francúzsko
SW121 CERTIFICATE OF AIRWORTHINESS France
Nemecko
Maďarsko
SW121 CERTIFICATE OF AIRCRAFT REGISTRATION
Irán
CERTIFICATE IRAN_2017-10-29_14-17-17
Mexiko
Mexico DGAC Type validation certificate SW 121
Holandsko
Poľsko
Poland SW 121 Airworthiness Review Certificate
Uruguaj